Segon dia i dos d’octubre

Poc a poc i bona lletra. No cal córrer.
Tot i que lo puto mòbil m’ha despertat a les 06:10 (no havia desconnectat lo despertino programat – ara ja ho he fet) això sols ha servit per fer lo riu matiner i tornar al llit fins les vuit.
Un cop esmorzat, seguint la tradició, lo meu café amb llet i les dos torrades amb oli, m’he dedicat a la primera organització (10%) d’armari traient aquells “trajes” que encara no entenc com els portava, estripats, tacats, impropis d’un Agent 007… sols de pensar-hi tinc vergonya. També la resta de corbates que ahir va deixar mon germà a la seva tria.
Visita al Administrador de la finca per demanar permís. Les columnes del pàrquing m’estan destrossant els laterals del cotxe. Cal ficar-hi remei amb uns protectors. No he trobat impediment. Possiblement ha al·lucinat i tot, puix a la carta de petició adjuntava fotos del que proposo ficar i d’allò que ja tenen instal·lat algun dels meus veïns. Us adjunto dos fotografies per veure si endevineu quina correspon a cadascú… i estem parlant de deu euros, dos paquets de tabac, tres birres, dos cubates… hom és lliure de triar.
La darrera tasca programada avui era apuntar-se a la piscina municipal. Ja està fet. Demà a les nou començo. Primer objectiu, imprescindible baixar 10 quilos. Segon objectiu, procurar reduir-ne cinc més. Lo tio gras (94 Q) ja el tinc davant quan em miro al mirall, ara manca trobar al voluntariós i constant.
Prou…!!, no entrem en més campanyes comercials i parem la jornada, que com deia ma güela: “No per molt matinar, surt lo sol més d’hora”. Aprofitaré la tarde per llegir lo llibre SER O NO SER CATALANS d’en Toni Albà.
Fins demà.

Anuncis

Quant a pobrusca

Se escoltar, soc empàtic i rebutjo als prepotents, als hipòcrites i als que critiquen per criticar. Aprenent de tot i mestre de res, fill d'un cabàs de figues o d'una figa com un cabàs (fa tants anys que ara mateix no ho recordo). Vaig vindre al mon un 18 de juliol a la Latitud: 40° 35' 27" i Longitud: 00° 26' 52" M'agrada la festa de "Bous al carrer" del meu poble, Ulldecona (Montsià). Sempre m'he considerat un faldut, tot i estar fora, però torno quan puc. Cada cop que, passat Freginals, entro a la vall per l'autopista, se'm fica la pell de gallina. El altres diuen de mi que.... La generositat i un sentit de responsabilitat són algunes de les teves característiques notables. T'afalaga agradar i ajudar al mateix temps. Tu no t’importes, perquè fas el que fas per plaer. La teva espontaneïtat i la teva ment jove et donen un aire juganer, però ets capaç de assumir moltes responsabilitats i, en aquest casos, sempre donar al màxim. El teu raciocini és intuïtiu i lògic al mateix temps. Et bases en els dos pols de la ment humana. Donar consells intel•ligents no és difícil per a tu. Amb un refinament de vegades sorprenent, aconsegueixes percebre allò que és just i el que no ho és. Això explica per que obres de vegades de forma indignada i inflexible quan presències injustícies. Prefereixes estar al comandament en comptes d'obeir ordres, però no busques ser el cap. L'important per a tu és mantenir una certa independència fins i tot en un treball de col•laboració. Tens un fort dinamisme interior que t'impulsa a situar les teves idees (bastant originals) en pràctica. Contratemps, endarreriments i lentitud són per tu un motiu de gran irritació.
Aquesta entrada ha esta publicada en Historia, Pere. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Segon dia i dos d’octubre

  1. Mel ha dit:

    Això de los pilastrons t'ho hauries de fer mirar. Jo et recomano repetir allò de fer la L guïtants tots 3 espills i posant-te la L de “learner” por si acaso i per prevenir a conductors veteranos.
    Respecte la piscina, TU RAI que en tens una d'olímpica vora de casa. Ja tinc la màquina de fer afotos a punt per enganxar-te assentat mentre reulles a les nadadores olímpiques russes entrenant-se.
    Ai déu meu sinyor !!!, que com també deia m'agüel·la un cop escarxotat lo conill …”per l'ull que no s'hi veu surten pets i caguerades, i a les dones llufes i cagallonets”

Deixa un comentari

